mardi 17 mai 2016

Heute définition !




HD...HD.....HD ..... Crénon dés os ; oz intind pus pérler qué d'cho asteure ! Bé ...pérlons n-né .

El 5 d'avril mi pi vous étou , os ons du fouére éne ércache tout seu* su vo poste ed télé pour qu'tous chés chaines is s'arplache'té din ch'boin sin , pi qu'ech s-son et ch'l imache is seuch'te in heute définition !. ... Adon nos vla el 6 d'avril... Aléha jaquta est * . Os éroémes du éte fin bénaise din no cadots in route a r'béyer no flims in " HD" ....Wate min ziux , des pronnes !!!! Os n'érchuvoéme foque 5 chaines d'sur 26 pi aladon chélale qu'os vouloéme a n'i étoét poin !

Pi l-l'indmin tout alloét d'mal in pi , ch'cassis d'nou télé i l'étoét tout noér pu eune meudit chaine qu' saffichoét ! Conme ech l affouére lo a cminchoét a m'épiner min blanc bon.net* etou , ej décide don d'appler ch'l anténisse ,pi j'vais droét a ch'disieux : Bojour Mr XXXXXXX , Os savez ti qu'edpis hier ej sus " HD" ?!! Ben oué qu'i m'ratorne , tartous chés gins din tout la France is sont in heute définition !! ... Oué qu'j i r'déclatche , hormis qu'a m' moaison HD a vut putôt dire Hors-D'état ...Nos vlo pértie à rire touté-deux pi qué ch' l anténisse j'el conoés bien ! Eq tés con qu'i m'dit , mé al est fin boéne , ej l 'arplacherai à ch' pratique* qui vient et qu'i s'ro in raque avu sin poste ed télé .



* Ercache tout seu = Recherche automatique

* Aléha jacta est = sentence ; les dés sont jetés , on ne peut plus rien

* Blanc bonnet = Femme



* Pratique = Client

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire