mercredi 18 mai 2016

carabistouilles ed cadoreux



Chés cadoreux* is n-n ont des ruses à conter raport a leu ouvrage . Un gindarme i vient d'saquer un life su chés ratros* qu'is l'o intindu amon ch'comissariat obien tout simplémint in controlant su cho'r route !

J vouloais vos n-nin fouére proufiter étou . Nin vlo eune séquants , cha veut dix !!!

- Eum fenme al o décanillé , i feut mé l'ertreuver rondébilis piq ' j ai dzoin d'elle pour moute chés vaques !!

- Madame ; i feut qu'os portéche plainte contre X qu'i dit ch'cadoreu , et cho'f fenme al i déclatche : Tchiéche eq ch'est " X" ?

- J 'vos appelle coeuse qu'on m'o coeupé min téléphone qu'i dit chtilo .....I sanne à vir eq NAN qu'i li r'torne ech cadoreux !

- Bonjour Mr l'agint j'sus t'inchpé à coeuse qu'ém carte à n's intitche poin din ch'distibuteur ed pécailles ! Probabe qu'i euche éne infilure pou m'déroufler m'carte ! ( un silinche ...) Ah berbafe !! j'm a berluré , cha foait in-ne heure eq j'insaye d'intitcher ém carte-vitale !



* cadoreux = Gendarme

* Ratros = vieilles histoires

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire