vendredi 27 mai 2016

El djére ed chés waters !


Adou qui feut qu'on voaiche fouére eune pichate ?? Sié ! is s'pos'té cho't tchéstion la amon chés Améritchains din ch'l état du Missisipi ! Soin , j ai poin dit "el mi ch'est pipi "

Ed quoé qui n-n in r'torne ! Quand qu'os éte un marle os allez picher din ch'coin des honmes ; pi si qu'os éte eune fenme os allez mon chés fenmes , dusqu'a la ej su seur qu'os comprindez toute .

Adon , si qu'os éte un honme pi qu'os vos avoait foait coper vo... machin* ; pi éne fenme qu'a s'a foait gréffer éne eingin* pour érsanner à un marle ! Bée ; chés gins lo , adou qu'is voait't ? Chés parlémintaires is réclam'te eq chés pratiques is doét't és sérvir ed chés waters éslon leu sexe qu'is sont nés avoék

... Biologic conme is dit't , minme si inter deux i n'y o yeu du cangemint . A vut dire eq chés honmes qu'is sont vnus fenmes is doét'te continuer d'aller din chés waters pou chés marles ; pi du minme parél pou chés fenmes dévnus honmes , is continut't d'aller mon chés fenmes ! A n'o mie d'sin quand qu'oz i busie un molé ! M'afin ...chés z'Améritchains !

Os m'avourez qu'dés foés quante i o granmint d'monne , on va d'ou qu'on peut , a m'a djo arrivé pu souvint qu'a min tour d'aller din chés waters pou chés affligés ; ch'est pus grand à foait , pi ch'est tours* prope ....Si cha tombe ch'est avules* is n'pich'té poin !! 

Bin quoé !!? ti poin vrai !!

 

* Machin = biroute

* Eingin = Parél eq machin ...

* Tours = Toujours

* Avule = Aveugle
 




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire