mardi 31 mai 2016

Country plage

 


Pindaint nou vagance mi pi m'fenme os ons té fouére éne vérlée* in Picardie Maritime . Adon os ons cminché no jornée a Advile ; oz o cafioté* conme tout boin Picard qu'i s'respéc ; pér aprés mi pi min blanc bonnet on s'a desséperé , elle a l'o foait du léque carrieus* pi mi j'o té mon ch'libraire Duclerc , j 'ai tchére chol librairie lo , is ont tours eune quérque ed lifes Picard la d-din ! A n'o poin mintché ! J'ravise un , pi deux , pi troés lifes ...Bernique ! chétlo , jé z'z avoais a m-moaison . Ej raveude coér un molé et lo ! miraque ; ej démuche ech l'AMASSOÉR à Marie Madeleine Duquef ( Tchotchote) ; qu'a faisoait deux ans qu'j él vouloais ....El tcheue d'no tchien al est bien vnue .

Os nos ons rjoint à cho'c cathédrale St Vulfran , oué ém fenme ch'est éne vraie guérnoule ed bénitier ; oz o mis éne candéle à Bernadette de Soubirou ; pi ch'étoait djo l'heure ed dîner ! Aprés -none os ons roulé un peu à Fort Mahon , éne bouéne glache a l'érchinache , tout est fin bien à ch'tépoque lo i n'i o mie d'trop d'monne ....Au vrèpe ej dit à m'fenme : Oz iroait ti poin à Quend laper un jus d'houblon ? Sié , qu'a m'rinfique , arrivé la bos j'ai cru avoér éne bleuse vue , n'y avoait éne coupe ed fenmes atifées* conme laura Ingals ( pour ceuss qu'is s'raminteuv'te ed cho'p ptite maison din la prairie ) ...Chés honmes avu des capieus d'cow boys, pi des tiagues à leu piés ! Bée n'in vlo d'én eute qué j'dit à m'fenme , is torn'té pététe un flime ? Os nous ons rappreuchés dé ch'centre-ville pi qu'ech busin* i vnoait d'pér la et lo , os ons comprind toute ch'étoait ch'clup ed Country ed St Quintin Lamotte qu'i prisintoait leu spéctaque ! Ej déclaque à m-moitié ! Bé, i nos résse pus qu'a treuver ch'saloon pou chucher no dmis , Crénon dés z'os !!!


* Vérlée = une virée

*Du léque carrieus = Du léche vitrine

* Atifées = habillées

* Busin = Bruit

 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire