dimanche 8 mai 2016

eune glache poin ordinaire

Pér après avoér li ch'l artike dé ch'dur pi ch'mo , os érez pététe invie d'eune tchote glache qui vo aveuc !

**********

Si un jour in guérinant amon ch'mérchand d'glaches os intindez eune pratique* édminder " eune Bob Marley " N 'vous faisez poin d'bile , os n'éte mie dévnue complétemint brake* . Vlo dé s'qu'i n-n est ...

Des titchots producteurs ed créme glachée d'Alassio un tchout villache mon chés Itaïens ; is viénne'té d'invintion.ner dol glache "parfum canabis" foaite avu des graines ed canfe pelés .... is ont déjo treuvés chol réclame ; béyez cha vo dix : Al o bouén goût pi al foét du bien ....Ha bin lo ch'est toute ; al fouét du bien ..."tu m'éton.nes" .....

Adon , chés blouses blanques , chés chercheurs conme is z'appele'te ; is dit't eq ch'est éne créme glachée qu'al combat :
- Chés acides cras
- Ch'trop d'chuques
- Chés complications réspiratoéres
- Chés plaques rouches et chés boutons d'chés jones nivlets

Non dés z'os , j'm'ai dmindé si pour poayer i falloét miu qué j'saque un billet d'dix euros obien m'carté- vitale !!

* pratique = client

* Brake = fou

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire