samedi 11 juin 2016

Pizzas por cho'm mama


Os srez condané à eune Calzone et eune 4 saisons un wouiquéne d'sur deux . A préte à rire , ch'est pourtant l'vérité vraie qué j'min va vos conter in-nhui . ch't histoére a s'passe mon chés MACARONIS* , ha no cange un molé pi qu'ch'est souvint mon chés Ritchains o bien chés Rosbeefs qu'a s'passe tous chés litanies* la .

Ch'l histoére à cminche conme gramint d'eute mon ch'tribunal ed Padoue in Italie , un honme pi eune fenme i divorce l'un d'l eute ! El sintinche al tombe : ch't honme i dvro raquer 300€ chaque moés ed pinsion alimintaire ...ALÉA JACTA ESTE * ....Dusqu'a la ch'est du rékeufé , dés coupes qi'is s'déssépar'te in-no à houle* . hormis qu'ichi conme ech't honme i l'est à joque* et qu'i l'o quéques tracassemint d'pécailles ; ech juge i l'o don décidé qu'i poéro* l'pinsion alimintaire dé s'fenme in ...pizzas . Et oué i devro poéyer in nature , maginez un molé troés chints euros in pizzas ; j'éspere equ cho 'f fenme a n'est mie manequin . Ed tout sins al peut déjo canger s'gardé-robes !

*Macaronis= Italiens

Litanies = récits

* Aléa jacta este = sentence , qui veut dire , il n'y a rien d'autre à dire ou à faire

* A houle = Beaucoup

* Etre à joque = Ne pas travailler
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire