mercredi 8 juin 2016

D'z hortensias...avoék o sains filtre ?


Ahh, ém tante Félichiéne à fzoét bien éne vingtain.ne d'énées qu'os nos avoéme vu , el darin coeup ch'étoait din s'moaison d' Montreuil mie loin d'chés ramparts . mais dpis qu'mon onke i l'o rinvalé sn aluétte* al o volu rappreucher s'file qu'al résse à Boisjean din l' Montreuillois .

Os l-l ons don invité à souper mardi passé . Atandis qu'j étoais in route à coper ch'fricot , j l intindoais qu'al berdloait avu min bieu frére Jean-Louis , al étoait rudmint rmontée raport a chés drogués d'chés invirons qu'is coeup'té chés têtes ed chés fleurs !

Sitôt rnue* avoék min plot d'vianne , ej dis à Félichiéne : Quoé qu'tu touilles don la ma tante , chés drogués is cop'té chés fleurs ?? ....Oué fiu qu'a m'rinfique , a foait un bout d'témps qu'a dur ech t histoére lo ; al pointelette* chés gins is s'appercheut't eq pér nuit on cope chés têtes ed leu z'hortensias din ch'corti !! Adon j'i déclaque : A coeuse chés hortensias ?

Bé , eune foés sétchie pi touillée avu ch'toubac chés jonnes is fum'té cho conme un joint , ha leu foait l'minme ressintit qu'chu canabis voés tu ...M'afin , d'aprés intinne dire ches cadoreux pachque mi j'o poin inseuyé* té pinse bien !!

Nin vlo d'in.ne eute ! Bon asteure mingeons ; pi j'vos garanti qué j'nai poin mit d' fleurs din chés lédjeumes ! ..Ahh ben.. on sait janmoés hein!! Asteure ej pinserais à tizeute ma tante quante j'arrouserais mz' hortensias !!



* Rinvaler s'n aluétte= Mort

* Rnue = Revenue

* Al pointelette= Lever du jour

*Inseuyé = essayé

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire