vendredi 3 juin 2016

Chés méres sont pus a l'fête avu leu cadeaux


Ouéche qu'i l'est ch'témps equ'pou chol fête dés méres chés nazus is offroait't un coïer d'nouilles , obien inn tirelire foaite in plate in forme ed pérrotchet , nénéfant , o d'z eutes bétals obien tout simplémint inn rime*

Nan , in plache ed cha ch'est pérints asteure is sont pér dvant leu manicraque* et is s'écang'te sécants fotos d'idées d'présints* ; nin vlo eune coupe béyez cha vaut 10 !

Éne bracelet XXXXL ahensé din chés classes .(A coeuse qu'is l'foait't si graind ?) ...Obien coér inn bidon d'gasoil eq ch'est fort utile in ch'momint ( mais feut coér awoér el droét d'rimplir ses bidons ) ....D'z autchuns is proposoait't ed laissier chol leunette ed chés waters prope el long du jour ! O d'z eutes qu'is prométtoait't ed ruchir* leu BAC .

Adon , os érez r'mertché qu'chés gins is n'minqu'té poin d'gingin . Mais mi j'éroais yeu tchére d'intinne : M'man , mi pi m'soeur on s'a cottérisé* pou t'offrir chu réstaurant ...obien , M'man cho's smaingne tchi vient ch'est qué j'passe el chuche porettes* conme o té pourros t'rapurer un molé !

Au liu d'cha os ons dés présints d'imbléyeux ! M'afin , ch'est pététe min coté romintique ; quoé qu'os voulez on s'érfoait mie !! Népoint !?


*Rime = poéme

*Présints = Cadeaux

*Ruchir = Réussir

* Cottériser = cottiser

* Chuche porettes = Aspirateur

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire