jeudi 7 juillet 2016

O dvient s'qu'on minge !


Os étoéme seurmint à chu nouvieu an avoék no gins in famille conme gramint d'monne à ch'momint la . I n'minquoait rien su cho't tabe , tous chés mingeries , chés buvatries a ti a masse* is étoait't la ; ed trop probabe , cho't tabe houlée* d'norriture . Pour vos mette l'ieu à l'bouke nin vlo in.ne séquant : Vavars* ; seutrelles, boutchets , bigorneaux; canteus* , pi sains oblier chés plats keuds : Boudins , pourdinne ; lédjeumes , fromaches , pi ch'pastorelle* cho'b bûche glachée obien patissiére .

Bé , bin atombé qu'os in dvisoéme mi pis m'tante Monique ed tous cho'm maquerie al gron.née. O n-n acate tojours ed trop, ej sais bien qui n-n éro coér pour el linnemain ch'est connu qu'avoék chés resses on s'ingraisse! Monique ,elle ch'qu al n'o vraimint poin quére ch'est cho'v vianne , al dit qui feut poin n'nin minger tous lés jours . Pour seur eq j'i rtorne , pi ha coutroait d'trop quér . Sié ! qu'a m'dit pi cho'v vianne rouge ha rind nérveux , hargneux, maoués , et al continue s'litanie* in m'disant : Peu qu'minqué i péroait qu'on dvient s'qu on minge ...Et lo , à l'eute bout d'cho't tabe oz intind eune voéx qu'al dit : Allé dépeque te, finie tin BOUDIN sinon t'iros poin juer avuc tés cousénes .

chétoait m'n eute tante Bérangére qu'al houspilloait s'fille pour qu'al finiche és n assiéte . Os nos sonme rbeyé mi pis m'tante , pi on s'a déclaqué d'rire... Paure tchote , al est bélotte conme tout , éh dire eq sin pichon préféré ch'est l 'thon .... J'ai idée qu'a cangero !

 

*Houlée =Remplie

*Vavars = Crabes

*Canteus = Bulots

*Pastorelle= le meilleur

*Litanie = récit ; liste
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire