samedi 2 juillet 2016

Long Ma et Kumo

 
Sémdi passé à none el patron.ne à m'dit conme cho

- feut qu'os allonches su cho'p plache d'armes pour vir Kumo pi Long Ma !

- Kumo pi Long Ma , quoé qu'cha n-n est coér qué ch'machin lo qu'j i déclaque ?? Cha sroait ti poin qu'is torneroait't un fime ed KUN-FOU avoék jacky Chan , pi qu'ej sroais mie au courrant , mi qu'ej sus t'in aragé d'zarts Martial , non d'in.ne pipe !

-Arréte tés cacouilles qu'a m'rinfique ; Kumo pi Long Ma cha n'est mie du capignache* ed seuvages . Nan , ch'est 2 bétails grands conme un immeube ed troés étages ...in.ne érignie pi un bidet-dragon !

On peut vir étou dés gins qu'is jouqu'té* d'sur éne éspéce ed balainchoére pi qu'is jut'té do'm musique à dés heuteurs du diape !

Tout cho , est fin bien qu'ej dis à min blanc bonnet ; mais os tu prinds tin boursicot pour qu'os buvonche un tchot coeup , j'ai min gaziot sé conme braise . Os ons lapé touté deux un boin dmi ...afin , surtout mi , ém fenme elle al o cafioté* conme à s n habitude ! Pi d'un seul coup d'un seul ech dragon i s'a mit a raquer du fu pi à déssaquer do'f funkée dé s'gueule ! Oz o coére été saisi , ch'est qu'est daingereux ché bétails lo ! Mettez vous à plache ed chés gins qu'is r'guétoait't chu spéctac ed leu balcon dé ch' deuxiéme étage , feut coére qu'is s'déméfit'te qué ch'dragon i n'bouté poin l 'fu à leu tife !! Chauve qui peut CRÉNON DÉS ZOS !!

 

*Capignache : vient de capigner = se battre

*Jouqué = Ici dans le sens de juché , perché

*Cafioter = boire du café




 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire