samedi 23 juillet 2016

Maoués mais juste



Hier au soér , ej rinte à m'barraque ...Quoé qu'ch'est qu'j apprinds ?

J apprinds qué ch'cat i l'avoait maqué l'l pâtée dé ch'tchien ..

Crénon dés z'os ! J ai mis ch'cat déhors .

La dsus ; quoé qu'ch'est qu'j apprinds ?

J apprinds qué ch'tchien i l'avoait maqué cho'c cotlétte dé m'fenme ...

Crénon dés z'os ! J'ai mis ch'tchien déhors .

Pi lo, quoé qu'ch'est qu'j apprinds ?

Qué m'fenme al avoait maqué min bisteak .

Crénon dés z'os ! J'ai mis m'fenme déhors .

Et lo , quoé que j'démuche ?

Que l'lait qu'j avoais bu a l'pointlette* , ch'étoait ch'tilo dé ch'cat .

Crénon dés z'os ! ...J'ai foait rinter tout l'monne ...

Pi mi , ben , ej sus sorti .

Maoués mais juste .

 

*A l'pointlette = A l'aube

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire