mardi 13 décembre 2016

Os avons pardu no tchien


Qué décarsure m'z amis , én baillez* janmoés du KROÉKWI à mier a vou tchien i nn'in crévroait . Ch'est cho qu'i s'a passé pour nouzote .

Ch'est min fiu d'douze ans d'age qu'i s'én otchupoait , i l'sortoait , i li don.noait à mier* ; nous deux m'fenme os n'avoéme mie l'témps dé s'n otchuper avoék not' travaille al fabrique , pi ch'tripot a l'baraque ....bref i nn'o su l'pont conme in dit !

Mais os éroéme quaind minme du nos déméfier , cho qu'i m'o mis el puche à l'oréle ch'est quante ech véto i m'o déclaqué : Vo tchien i l'est mort ed faim.ye !! Os éte seur éq j'i r'torne ? pachque min fiu in m'o dit eq tous lés jours i li don.noait du KROÉKWI ! Quoé qu'cha nn'est qu'cho qu'i m'rinfique ech véto à mitan ébeubi ? J'sais ti mi ; cha doét éte dés croquettes !?

Au vrépe , a peine éq sin fiu i l'euche yeu l'témps ed poser s'carnasse din ch'racoin dé l'tchuisine , éq sin pére i li dminde : Parle don* un molé fiu , i sanne a vir eq nou tchien i sroait mort ed faim.ye ? Té m'o bien dit qu'té li don.noait a mier tous lés jours ?

Et lo ch'galibier i r'guette sin pére un molé étombi et i li déclaque : EJ CROÉS QU'OUI !!!

 

*Bailler = Donner

*Mier = Manger

*Parle don = Parle moi
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire