samedi 24 décembre 2016

Ch'darin ed 2016


 

Bon; os i sonme tarte a prone !!!! Voila ch'est ch' darin billet d'l énnée 2016 . Bah , cha n'est poin qué j'sus mate d'écrire un Picard coér eune coupe ed jours ; os vous berlurez . D'autchun d'intre vous qu'is m'connoait'te , is sait'te eq quante ej parte in vagances o bien in wouiquéne à Merlimont qué j'én peux mie prinde min manicraque pisque din cho'm moaison os n'avons poin d'wouifi !

Pi j'én mé sint poin d'appler SFR pou leu dminder si l'éziste inne saquoé pour povoér glicher su le net pindant inne tchoté smaingne ! Ha ti du sén ??! Mi j'ém dit qu'i feut " Laisser faire" Notez bin qu'ch'est un jus d'mot qu'os povez foute à l'ouste si qu'os éte abon.né mon Orange !Ti poin vrai !

Pindant més vagances j'vais fouére dés cramiques a corinthes ou a ch'chuques pérlés ! Edpis qu'j ai quitté Nice j'ai arté d'in fouére ! Ben forchémint din chés heuts , on in vind ! L'éroait fallu qu'ej seuche puss qu"el mitan d'un braque pou nn'in fouére !! M'infin , ch'est l'paiji ed fouére li minme !

 

Adé més gins , bouéne fêtes ed fin d'énnee a tartous , rindez vous in 2017 si diu i l'vut bien !

Pi conme diroait lafleur : Bien boére , bien maquer , pi surtout né rien fouére !!!!!!!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire