dimanche 16 octobre 2016

Du hollande ! ...j'vous in brie

Du Hollande ! ...j'vous in Brie

I sanne à vir qu'chés jours qu'is viénn'te os allons souvint intinde berdler* d'Hollande .

Mi tou* j'vai vos n-nin pérler un molé . Mais soin , ch'est poin d'politique qué j'vai vous dviser ; seuré qu'nan os allez djo nn'éte échoui assez chés moés qu'is s'aboul'te .

Nan , j'vai vous causer d'fromaches , dé ch'pu grand platieu d'fromaches au monne . 40 métes ed long ; pu d'sept chint trintes variétés ...qu'is seuch'te à pates tchuites , mo*; pérsillés , ed vakes , o bien d'berbis ; au final cha fro quaind minme quazi chonq ton.nes !

Ch'est à Nancy qu'chu Guiness Book i dvroait homologuer ch'record

 

*Berdler = Parler

*Tou = (é) tou = Aussi

*Mo = Mou , molle

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire