jeudi 21 avril 2016

Ch'preume ...el vrai

Bojour , ou re (bojour) ...pour chétlo qu'is étoét't lo hier au vrépe , pér après chés premiers cafouillaches ; ém vlo fin prêt pour qué j'vos foéche pértager mes contes (dés foés a tuer chés leus à coeup d'bonnet) ; mes diries , mes ch'titations ; sécantes foto pi granmint d'eutes surprinses! os voérez bien ...Attinde pi vir conme is dite la bos amon chés grands Bretons ( z'z inglés) !
Os pouvez bien seur commintez n 'y o poin d'mo ! du momint qu'a seuche in Picard , Ch'ti , Rouchi , obien coér chu Hainaut Belge !   aller à s'érlire mes gins .
Marci d'vo comprintichoére .......Adé ez zéf


In -nhui j'min vo vous r'baler chu foto d'hier soér , bé ; conme ej sus poin un mawoés la gale os n-n érez 2 pou l'prix d'eune !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire